Beri sokongan kepada budak ini

Semua orang ada cita-cita masing . Setiapnya mesti benda yang elok-elok . Lainlah nak jadi penyanyi . Itu belakang cerita. Jadi , dengan ini , saya ingin mencapai cita-cita saya untuk menjadi seorang PENULIS . Ya , budak tidak matang macam saya apalah sangat pengalaman yang ada . sekurang-kurangnya dapat meningkatkan markah Bahasa Melayu dan Bahasa Inggeris saya untuk peperiksaan akan datang .  Boleh dapat keyboard :D #laritopik.
Saya dengan ini ingin mempromotekan blog ini agar saya dapat berkongsi cerita saya kepada awak , awak dan awak untuk baca cerita saya :) terima kasih , terima kasih . Baiklah malam ini , idea saya melimpah ruah . jadi , saya harap anda semua dapat membaca blog picisan saya yang buruk ini . hehe . assalamualaikum . 

Jangan Copy ! Thanks sudi baca :)

No comments:

Post a Comment